Audyt SEO
Audyt SEO strony internetowej
Dlaczego warto wykonać audyt strony internetowej pod kątem optymalizacji dla wyszukiwarek internetowych? Audyt SEO sprawdzi wiele podstawowych informacji, które są niezbędne dla dobrego wyświetlania się strony w wyszukiwarce Google.
Sprawdzimy czy strona nie ma błędów 404 (linki wskazujące do nieistniejących stron), błędów 403 (brak dostępu do podstrony) oraz 500 (błąd oprogramowania). Ważną rzeczą jest też odpowiednie ustawienie przekierowania strony głównej (czy strona ma przedrostek www czy też go nie używa).
Potrzebujesz audytu SEO swojej strony internetowej?
Napisz do nas - wykonamy go dla Ciebie
Audyt SEO sklepu internetowego
W przypadku sklepów internetowych sprawdzamy także odpowiednie oznaczenie treści produktowych zgodnego z zaleceniami Google - Product Structured Data. Odpowiednie oznaczenie treści pozwala Google zidentyfikować daną podstronę, jako stronę “produktową” i może ona wtedy wyświetlić się jako Produkt na wyszukiwarce Google. Dzięki odpowiedniemu oznaczaniu poszczególnych fragmentów kodu, Google wie ile dany produkt kosztuje, ma jego opis i zdjęcie, co pozwoli na wyświetlenie tej podstrony w wyszukiwarce produktów, a także pozwoli na wykorzystanie danego produktu w reklamach Google Ads.
W przypadku audytu sklepów internetowych zwracamy także uwagę na odpowiednią strukturę linków, ilość kategorii produktowych i ich logikę.
Co zawiera audyt SEO?
Audyt SEO zawiera wykaz wszystkich podstron typu HTML wraz z Page Title, Meta Description (dwa ważne elementy w pozycjonowaniu stron). Dodatkowo dla każdej podstrony sprawdzamy też czy posiada nagłówek (H1) oraz czy nie występują podwójne nagłówki (co także jest uważane za błąd). Sprawdzamy wszystkie zdjęcia i obrazki znajdujące się na stronie - weryfikujemy czy mają ustawiony atrybut ALT (opis danego zdjęcia) oraz czy nie są zbyt duże (duże pliki ze zdjęciami powodują wolniejsze ładowanie się strony).
Nie wiesz ile kosztuje audyt SEO Twojej strony?
Odpowiadamy w ciągu 24 godzin
Ile kosztuje audyt SEO?
Cena audytu SEO zależy od wielkości strony. Jeżeli mamy do czynienia z małą stroną, która nie ma rozbudowanych funkcjonalności to koszt takiego audytu zaczyna się od 560 złotych netto. W przypadku dużych stron gdzie mamy większą ilość podstron, kategorii czy produktów koszt audytu zaczyna się od 940 złotych netto.